Rychlost / kvalita dílů / spolehlivost


 Naše motto je jednoduché a jasné - Naším cílem je spokojený zákazník.


Výtahová zařízení mají normou EN 81 stanovený rozsah prohlídek a revizí , jenž jsou povinné ze strany provozovatele výtahu, obsahují povinnost na zajištění vyproštění do 1 hodiny a dále základní údržbu strojního a elektrického vybavení.

Dále pak lze vyzdvihnout činnosti, jenž nejsou jednoznačně normou stanoveny, nicméně jejich provádění zajistí dlouhodobou kvalitu provozu. Jedná zpravidla o čištění, výměnu opotřebených komponentů ve správnou dobu tak, aby opotřebení menšího dílu nezapříčinilo vyšší opotřebení zásadnějších komponentů (výměna řemenu v částce několika set korun zachrání poškození křídla za několik tisíc korun).


  

Paušální servis již od 200,- Kč / měsíčně
Servisujeme všechny typy výtahů



Standardně nabízené služby naší společnosti v rámci paušálního servisu:

Seřízení
- kontrola funkčního stavu normou či návodem stanovených částí výtahu, jejich nastavení a seřízení


Mazání
- mazání a doplnění olejů zařízení dle mazacího plánu či určené výrobcem


Čištění výtahů
- čištění zařízení od provozních nečistot zabraňujicí poškození zařízení ale i požáru


Provozní prohlídky
- provádění provozní prohlídky v rozmezí 14 dní dle normy ČSN


Odborné prohlídky
- jsou zajišťovány v rozsahu dle normy ČSN zpravidla v intervalu 3 měsíců


Odborné zkoušky
- jsou zajišťovány v pravidelných intervalech dle ČSN v intervalu 3 let


IP - Inspekční prohlídky
- provádí se 1x za 6 let 


Malé opravy do 1 hodiny délky výkonu
- běžné provozní poruchy, které mohou být odstraněny seřízením či opravou do 1 hodiny práce


Pohotovost
- nástup na opravy v NON STOP režimu, 24 hodin denně


Vyproštění
- s  nástupem do 1 hodiny od nahlášení objednatelem


Dispečink
- pohotovostní HelpLinka po dobu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, včetně víkendů a svátků






Jaké pravidelné činnosti jste povinni zajistit naleznete

ZDE